Przygotowanie/weryfikacja dokumentacji księgowej – zgodnie z ustawą o rachunkowości:
Polityka (Zasady) Rachunkowości – od 1.000,00zł brutto,
Zakładowy Plan Kont – od 1.000,00zł brutto;
uchwały wprowadzające – od 100,00zł brutto/ uchwała;
Przygotowanie/weryfikacja sprawozdania finansowego – zgodnie z ustawą o rachunkowości:
Podstawowe, uproszczone – równowartość średnio-miesięcznego wynagrodzenia w okresie sprawozdawczym nie mniej niż 1.500,00zł brutto,
Pełne (wraz z RPP i ZZKW) – równowartość średnio-miesięcznego wynagrodzenia w okresie sprawozdawczym nie mniej niż 3.000,00zł brutto;
Prowadzenie dokumentacji podatkowo – księgowej – zgodne z ustawą o rachunkowości i właściwymi przepisami podatkowymi:
do 15 dokumentów – nie mniej niż 500,00zł netto/m-c;
każde kolejne rozpoczęte 10 dokumentów – 200,00zł netto/m-c.